tirsdag 26. oktober 2010

Utfordring .

( bildet er hentet fra Google )

Jeg har fått en utfordring fra den superfine og artige  bloggen til Svimelaura :
SERENDIPITY

Utfordringa var : Når lo du sist

Jeg ler av mye forskjellig hele tida jeg ;) har egentlig en litt rå tragikomisk humor ,
så liker jeg folk som kan le litt av seg selv .
Jeg ha en liten historie fra i sommer :
Jeg og den trivelige Svigerinna mi var på en liten "loppisraid" i Sverige .
Vi hadde vært innom noen loppiser allerede men det hadde liksom ikke vært de store catcha ennå .
Da fikk vi øye på en retrotøff butikk , det var selvfølgelig stengt .
Men retrobertene fra Trøndelag ga seg ikke , og dro tilbake igjen når de åpnet ;)
Endelig var vi inne ! Jeg sveipet med blikket etter retro ting , fikk øye på de tøffe gardinene .
Jeg spurte hva de skulle ha , nei de er dessverre ikke til salgs (uff ).
Jeg gikk litt rundt i butikken å tittet , her var det jo bare barneklær ( tøffe retro , men hva skulle jeg med det )
Så var det et rom som fikk min oppmerksomhet .
Her var det jo masse ! En tøff rød skål ( rart at det var masse nåler i den , jeg tømmer dem ut )
En retro lampeskjerm ( hjertebank ) , en dritlekker duk ( rart at den lå slengt oppi en dukkevogn )
Min svigerinne tittet forsiktig inn i rommet :
Du skjerstad ..? Jeg tror at dette er systua deres .. ;)
Jeg så meg rundt .. Ja jeg tror du har rett ! Vi bare braste ut i latter :)
Der sto jeg med hendene fulle , nei dette er ikke til salgs ;).. Ha ha !
Vi har ledd masse av dette , jeg tok jo helt av ;)

Har du en artig historie å fortelle ? Jeg velger å ikke utfordre noen, men du kan jo skrive om det i din blogg:)

SE OGSÅ INNOM VÅR LILLE SALGSBLOGG :
PUTEGERILJAEN

HA EN SUPER KVELD
ALLE SOM ER INNOM :)

KLÆMMA Å !




19 kommentarer:

Bente sa...

Heisan - latter er viktig - vi ler masse her hjemme, og ser noe komisk i det meste! Har egentlig ikke noen begrensning på hva man kan spøke med og le av - men alt til sin tid selvfølgelig:)

Ha en fin tirsdagskveld - klem fra Bente.

Pia sa...

He he, synes jeg ser dere! Lista dere dere flaue ut?...

Tovepia sa...

Hoho, synes jeg hører og ser dere:O)
kos deg og ha en lattermild aften;) Klem;)

Rosa sa...

Hehe:-D

Takk for oppmuntringen, kan nok trenge den etterhvert som dagene går og jeg blir surere og surere;-)

Snill du, Janne!

Håper du har en helt super kveld:-)

Klem, Rosa

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

hehe så morsom historie! Syntes jeg ser dere jah, ingenting kan slå hjertebank følelsen når loppejakten er igang.Derimot veldig nedslående når ting ikke er til salgs..
Bra utfordring, nå lo jeg og!

mvh Med et lekent sinn.
tusen takk forresten for link til broderi maler en uke tilbake eller så. OG gratulerer så mye med FIN salgsblogg. Håper dere får solgt altsammen, virkelige fine greier der inne.

Fru Usken sa...

ahahhahhhhaaahaha herregud!!! går d ann?!?!? eg ler meg ihjel altså..... gullfint!:))

Sareptas krukke sa...

Herlig historie... Alle og enhver kan vel kjenne seg igjen når det gjelder iveren og hjertebanken som slår inn når man ser muligheten til å gjøre et varp;)
- og noen går tydeligvis ivrigere til verks enn andre...
En god latter forlenger livet - you just gave me some extra hours;)
Enjoy. Anita

gult hus i svingen sa...

latteren runger og tårene triller her jeg sitter. Kailln lurer på om jeg er gal:) Men det er jeg jo ikke. Tenker på hvordan du var i blikket, Janne, da du kom ut av systua. Heeelt villllll:) Og så kom jeg da, gledesdreperen:)
Helt utrolig artig, vi flira helt hjem til Norge. Går inn i historien denne:)
Klem til deg din gærning fra Trine.

Ellen sa...

Ha ha ha, jeg synes jeg ser deg raide syrommet til de stakkars intetanende svenskene.Den gale trønderdama river tak i alt som er løst liksom, he he he.
Herlig historie:)
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

For et fantastisk bilde;-))

Shy sa...

Hehe! Loppedame på ville veier du ;)

Yvonnes Ymserier sa...

Hehehehehe, kjempeartig lesning!!! *SKratter* ARtig altså, ja, hehehe! Og for et bilde!! Det er det beste gliset jeg har sett på lenge :) Og gratulerer med utfordring da - moro det :))) Mange klemmer

En støvel og en sko sa...

For en komisk situasjon! Artig innlegg.

GundaM sa...

hahaha, for en artig tur å tenke tilbake på da ;) syns jeg ser dere.

hadde det nå artig sist dere var innom meg og syntes nå jeg da, ble askebegeret hengt opp mon tro...hihi

klem fra hu oppi lia

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hehe for et herlig bilde:)
Hørte ut som en kjempekoselig tur dåkker hadde. og koselig å kunne se tilbake på sånne artige hendelser som lokke fram fliret!
E viktig å kunne flire litt ja:)
ha en fin kveld
klæm

Unknown sa...

Hahahahahahhaha, syns eg ser deg :o)

Snakk om nedtur at det ikkje var te salgs da ;o)

salige lavendel sa...

Hihi, takk for latteren =)

Tevanga sa...

Ler høyt og hjertelig :-D Jeg "handlet" et par votter ut av en annen kundes veske i en klesbutikk en gang. Oppdaget heldigvis at det var noens veske i tide, og fikk slengt dem tilbake før fadesen ble oppdaget og helvete brøt løs. Puh!!

Forresten, den lampa fra forrige innlegg ble superfin. Ser ut som om den aldri skulle vært annerledes :-)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.