fredag 15. oktober 2010

Snill ! De e æ :)

Synes disse knappene er artige .
Var på husfliden for å kjøpe Aida ( stoff for å brodere på )
Der hadde de fått inn disse knappene fra SNELLA OG PETRONELLA
Jeg måtte bare ha en knapp :


He he :) Ja de som kjenner meg vet at jeg er SNILL !


Jeg fikk en liten ide på hvor knappen skulle være ;)


Jeg har det med å ha ting i håret , se HER


Dette var jo en enkel sak å lage , du kan jo ta en hvilken som helst favorittknapp :)

Jeg er ikke personlig kristen ( står ikke i statskirken ) ,
Men det er et bud jeg syns er fint :
Du skal være mot andre , slik du vil at andre skal være mot deg ( eller noe sånt )

Æ E SNILL ; Å LIKE DÆM SOM E SNILL TE MÆ !!

ØNSKER DEG EN SUPER HELG :)
KLEM FRA MEG :)

21 kommentarer:

Tovepia sa...

Æ e å snill:D Herlig bruk av den flotte knappen! Vi har samme tilhørighet til viktige bud, det du nevner her er et av de viktigste!!
Kos deg i kveld og klem fra meg på hytta;)

Gammel stil sa...

Så fin:)

Klem

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Aaaah så fin knapp i håret! Den bruken av den likte jeg fantastisk godt! Bra kommen på.
Gratis med så herlige bruktfunn under her. Kjempe fint fat. Likte jeg spesiellt godt.

Mvh Med et lekent sinn

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Tusen takk for fine ord inne hos mæi.
De knappan e kæmpesøte, og æi kan godt tru at snill knappen passa til dæi!
SÅ genialt å lage hårpynt av den:)
Æi hadde to sånne før som æi laga øredobba av, men de e bort vekk no. Kanskje æi skulle prøvd på det samme som dæi:)
Ha en fin fredagskveld
klæm fra mæi til dæi

Unknown sa...

Har sett dei knappene før og dei e fiine ja :o)

Kan godt forstå at du like å ha pynt i det fina håret ditt eg :o) Det var lurt og dekorativt!

Ha ei super helg snille du!
Greit å værr snill ja ;o)

Frk.Eplegrøt sa...

Søøøt knapp!Smart lage ei hårnål av den da:)

Jeg prøver følge denne jeg:
"Man skal ikke plage andre man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre hva man vil"

Klem fra meg til snille deg:)

Unknown sa...

Så søte knapper;-)) God helg Jannemor.

Monica sa...

God helg!!! De knappene er kjempekule! Klem!!

Shy sa...

Artig og tøft!
God helg til deg!

Datt sa...

Såååå søt den ble, luring du! ;)

En støvel og en sko sa...

Hei!
Ååå, den var søt, og så lurt å bruke på en klemme. Har snust litt lenger ned i bloggen din her og ble VELDIG GLAD over at du fant disse kjeksene. Jeg har også leita etter dem her i Norge, kjekt å ha i ungenes bursdagsbesøk.
Og så fint det ble med hylle og bildelist i stua.
Ha en fin helg!
Klem

Duse Pasteller sa...

Kjempefin! Venninna mi har noen lignende med en annen setning;)
Veldig bra og sant ordtak!!!!

God helg, Janne!!

Klem fra meg til deg:)
Duse Pasteller

Fargebarn sa...

Kjempefin knapp! De har så mange flotte knapper hos Snella og Petronella. LIkte godt tingene du har funnet brukt. JEg og har et sånt avlangt emaljefat. Jeg var så lur å hive det i oppvaskmaskinen, så nå er bare 1/3 del av emaljen igjen! Bra Jobba...hehe

Nina sa...

En smart idé ;). Med vanlige knapper man er veldig glad i også. Har noen av de som jeg har arvet fra mormor. Her inspirerte du meg skikkelig.
Jeg bruker ofte bobbypins i trollhåret mitt.

Har øredobber fra Snella og Petronella som det står "Elle" og "Melle" på. Litt sånn jobbrelatert de ;). Var mye rim og regler når jeg jobbet med 6åringer ;). Synes det er hyggelig å ta de på meg.

Nå var du den siste som fikk en kommentar før jeg STUPER i seng. Denne tiden på året krever en kvinne der jeg står med beina plantet - for å pakke det inn litt ;). Sover helst helt tiden. Klemklem til lille deg. Det er sjelden jeg her høyere enn noen, men deg rager jeg jo faktisk over ;).

gult hus i svingen sa...

hei Jannemor.
Du er snill, det stemmer. Og jeg skal være snill og "tillate deg å ha knappen i håret";-)
Også er du jo kreativ også:-)

Klemmer i fleng fra Trine, hæls t bror min og gut`n:-)

MøbelPøbel sa...

Så smart å lage klemme av den fine knappen!Har selv bestilt fra Snella....og man kan lage mange morsomme ord:)

Fin fin lørdag til deg!

Fru Usken sa...

AAAA så fine hårklemma! knallbra:) sødaste knappen:) å herligaste historien eg fekk om tantegutten din på 2!!! hahah eg lo så eg skreig! herligheden altså, di ungane....:)) godt ann kom heile ud ijenn då!;)
E helr isje någe kristen jenta, mn d e helste leveregel nr. 1! Syns igrunnen di 10 bud e goe skikk å bruk, så når di snakke om kristen oppførsel å kristen oppdragelse kjenne eg eg blir litt kokte t tie, for d har jo ingenting bare m kristendommen å jør å ver snille å greie å trofaste og å isje slå ihjel å sånn... jah, uanz;) Go lørdagskvell:))
store klem!:)

Unknown sa...

Du e nå vel skjønne!
Eg får vel legga det der forklaringsbehovet fra meg tenke eg :o)

Ane eg ny blogg??? La meg te som følger eg, så fekk eg bli den fysste ;o) Slagsblogg?
Det e jo og ein fare for at detta var prøvebloggen din, og eg ikkje hadde fått det med meg før, tihi :o)

Pafrika Og Belkini sa...

Visst e du snill, det er jeg ganske saa overbevist om! Og en racer paa loppekupp, nesten saa det er litt irriterende, faktisk...;) Kjempefint emaljefat. Jeg samler paa emaljeting, det bare virker ikke slik, fordi jeg ikke har noen!!!

Fin soendag til deg!

Tuppelure sa...

Ingen tvil om at du er snill. Det ble en kjempefin klemme. Du er så kreativ som kommer på sånt! Jeg og Tuppelurejenta har også sett på de knappene men ventet med å kjøpe de til vi visste hva vi ville bruke de til....Har iallefall en ide nå::::O)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.