torsdag 21. oktober 2010

Kunst ?

Jeg er i Oslo for tiden , på en liten mini ferie hos verdens beste søster :)
Mens hun var på jobb i dag dro jeg en liten tur til Grünerløkka .
Jeg som bor på landet blir så fasinert av tagging og grafitti .


Synes denne døra var veldig tøff :)


Hallo ! MMMMMMØØØØ :)
Ganske kul denne også ;)


Dette er min form for "tagging" .
Denne henger på badet til min kjære søster :)
Vi er ikke så høytidelige vi ;)

JEG OG MIN SVIGERINNE (GULT HUS I SVINGEN) HAR LAGET EN SALGSBLOGG :
PUTEGERILJAEN
TA EN TUR INNOM DER , KOM GJERNE MED TIPS .
DET SETTER VI PRIS PÅ ;)



ØNSKER DERE EN FIN DAG I MORGEN :)
KLEM FRA MEG :)

15 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

:) Herlig tagging! Jeg har blitt så inspirert av deg, at jeg faktisk har tatt fram broderinålen selv:) Driver å lager noen julegaver nå. Ha en fin kveld!

Pia sa...

He he, de er så kule, de broderiene dine!

FruLisa sa...

Gode bilder fra den beste byen. Heldige deg som er hos verdens beste NOK♥ Vi får besøk av dem neste helg og vi gleder oss masse masse.Du får gi N en god klem fra meg. Kos dere videre på besøk!
klem

Sareptas krukke sa...

Kos deg i Tigerstaden;)
I really like broderiene dine...

Frk.Eplegrøt sa...

Like fasinert av gatekunst som deg jeg.Her i drammen er det totalforbud. Gjennom flere år var muren på Brakerøya her i drammen et sted kunstnere kunne male fritt.Nå står det bare en stygg grå vegg der.
Blir nermest provosert jeg...hva gjør vel å male på en vegg om du har talentet..(!)Syns dette er like teit som at folk ikke kan male huset sitt i den fargen dem sjøl vil...
Kos deg i Oslo!:)

Tevanga sa...

Tenk, jeg bor en fattig times togtur unna Oslo og herlige Grünerløkka, og allikevel er jeg ikke der mer enn et par ganger i året. Fysj på meg!!! Her i Fredrikstad går noen rundt og sprayer på vegger og ting med sjablonger. Neste gang jeg går meg på en sånn skal jeg knipse den. De er ganske morsomme nemlig :-)

Kos deg masse på søsterbesøk, jeg skal planlegge antrekk til i morgen, min første jentekveld MED prosenter i glasset på 1,5 år! Wohooo :o)

svimelaura sa...

Tenk, den døra var bare utrolig kul!!! Sånn skulle vi hatt hjemme:) Kos deg masse på miniferie, ikke feil med en liten pustepause i løpet av høsten!

Rosa sa...

Hehe, det broderiet der skulle jeg hatt ved siden av meg på jobben i dag- jepp, det er en SÅNN dag, blæh!!
Men jeg fikk da stjålet til meg en liten kos fra en av de søte unge guttene jeg jobber sammen med i dag (hihi), og nå fikk du meg til å smile også. Så jeg tror jeg skal komme meg gjennom dagen... mulig noen får vite hva jeg egentlig synes om dem, med det får så være;-)

God fredag, Janne, digger deg:-)

KLem, Rosa

Unknown sa...

Næmen i alle verdens dager, sååå koselig med et lite besøk i hovedstaden...tøfft innlegg med Tigerstadens kunstverk. Blir aldri lei av å se på din kunst jeg, skryter av mitt eget lille geriljabroderi til alle jeg kjenner. Butikken deres var jo topp, bare til å brodere på det Jannemor, så skal du se at kokkeluen snart må bli lagt på hyllen...til fordel for å være geriljabroderer på heltid...;-)) Uff, nei nå må jeg på jobben...snør her i dag...ikke klar for snø ennå jeg asså. Ciao amigo;-) Klem fra Nina

Elins reiseblogg sa...

Dette badedørskiltet er det morsomste jeg noen gang har sett :)))

Bente sa...

Hei - og velkommen til Oslo:) Melkesjokoladehuset er flott - skulle vært min utsikt, det;)
He-he - morsomt baderomsskilt - godt dere ikke er så høytidelige:)
Ha en fin fredagskveld - klem fra Bente.

Anonym sa...

Hei.
Fant bloggen din via en annen som viste fram et dørskilt du har laget! Det var kjempe fint og jeg ble så inspirert. Er det ok at jeg lager et tilsvarende?
En veldig inspirerende blogg så hit kommer jeg tilbake.
Klem Igi

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Hehe den døra der tok æi også bilder av sist æi va i Oslo!:)
Så deilig det hørtes ut med en liten Osloferie da. Deilig å komme sæi litt bort nåen gang:)
Broderian dine digge æi:)
Ha en fortsatt fin kveld
klæm

Unknown sa...

NB! Hallo Janne...sjekk denne bloggen da,

http://cross-stitch-junkie.blogspot.com

den må vell være noe for deg, (hvis du ikke har sett den før da) tenkte på deg når jeg fant den, så sender deg denne linken. Kos Nina

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.