søndag 17. oktober 2010

Spray lakkert vase :)

Jeg har prøvd meg på spray lakkering , etter å blitt inspirert av mange blogger her inne i Blogglandia .
Jeg glemte selvfølgelig å ta et før bilde , men vasen var nesten hvit med et bittelite skjær av blått .
En ubestemmelig farge . Så da kjøpte jeg yndlingsfargen min oransje ;)


3 strøk måtte til . Den står på en "duk" av baderomstapet som jeg har kjøpt på samme sted som vasen , nemlig mitt lokale gjennbrukstorg BRUKTBO  .


Alle blomstene i vasen kommer fra egen hage , herlig at det blomstrer litt ennå :) 
Jeg kjenner at jeg ikke er klar for vinter riktig ennå .


Denne hvite pressglass skåla er også kjøpt der , 2 stk ble til t-lys holdere :)


Ikke mye som skal til for en liten forandring ;)

ØNSKER ALLE INNOM BLOGGEN EN FIN SØNDAG :)
KLEM FRA MEG :)


20 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint det blei!!!
Og for ein dritkule form på den vasen da!
Digge den! :o)

Sant det e gøy å lakkere? ;o)

Ha ein superfin søndag, superfine du!!!

Frk.Eplegrøt sa...

Fint satt sammen:)og fin lakk på vasen altså - uff jeg er så elendig på å lakkere.Alt bare renner...jeg tror nok jeg er litt utolmodig når det kommer til lakkering...:)og holder ikke den obligatoriske avstanden fra gjenstand til dyse...

Åsså så smart med en badromstapet biten som duk!

Ha en fin søndag:)

Duse Pasteller sa...

FOR en herlig vase! Lekker fasong og mønster!! Den ble veldig fin som oransj:)
Og nyydelige blomster! Så heldig du er som har hage!
Tusen takk for alle koselige ord du legger igjen på bloggen min - blir glad glad!!:D

Ha en nydelig søndag, Janne!

Klem fra Janniche og Leon:):)
Duse Pasteller

Unknown sa...

Flott farge! Kort innpå...jeg har en utfordring til deg på bloggen min, se innlegg datert den 17 oktober. Det er jo selvfølgelig frivillig om du vil ta den eller ikke. Ha en fin søndag videre.

Yvonnes Ymserier sa...

Wow!! Vasen ble kjempeøekker :)) Et skikkelig blikkfang! Flotte bilder du har tatt av stuen din - digger "duken" og den gule puta i sofaen også - knallfint!! Kunne øsnke jeg bodde i nærheten av deg og Bruktbo gitt ;) Elsker også pressgalss, det er stilig. Jeg samler på rosa pressglass og fikk tak i 6 dessertskåler på brukt´n i går. (Bilde på bloggen min nå). Ønsker deg en superduper søndag - og takk for at du ikke har blitt lei meg ;)) Mange klemmer

Anonym sa...

Skikkelig kul ble den!! Veldig tøff farge, og skikkelig fin form! Og blomstene... Nydelige!!

gult hus i svingen sa...

nydelige bilder tatt av ei nydelig dame:-) Vasen ble fin, jeg var jo der da du lakka den;-)
Flott bukett fra hagen. Ønsker meg en liten bukett når du kommer på besøk i morgen. Pliiiiiis;-)

Klem fra Trine:-)

Tovepia sa...

Vasen ble skitlekker; den hadde jo så flott form også, og du er trofast mot din farge, det er bare herlig!!

Nyt kvelden og klem fra meg;)

Sheneligans! sa...

Knallkult! Skikkelig fin farge, og ble jo så jevnt og fint! :D

Bente sa...

Hei - den kule-spiralvasen ble kjempetøff i oransje - jeg liker også oransje - og må ha noen doser her og der:)
Snella og Petronella, ja - har ikke de mye morsomt - de holder til ikke langt fra der jeg jobber, så det har blitt noen turer innom;)
Ha en fin søndagskveld - og en god ny uke - klem fra Bente.

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
For en herlig vase da! Gøy å spraylakke litt!
Likte oransjfargen kjempegodt!
Du finn masse rart på Bruktbo altså! Skulle gjerne tatt mæi en tur dit, bare synd det e så langt unna.
Kjempefin med det herlige mønsteret på bordet!
Ha en strålanes søndagskvel, og en fin start på uka i mårra.
Klæm fra mæi

Datt sa...

Jeg blir glad og får hjemlengsel hver gang jeg ser den tapeten der altså! :) Og vasen ble kul!! :D

Shy sa...

Vasen vart jo heilt knall!

Pia sa...

He he, det er rett før selv jeg prøver meg på spraylakkering;)
Jeg digger også oransje, og vasen ble kul!

Creative By Helena sa...

Hoho så stilig den vasen ble!!!! Heldig du som har en lokal brukthaldler... her må jeg kjøre minst en time for å komme til nærmeste bruktbutikk... Kansje likegreit, ellers hadde Darius fått panikk tror jeg, haha
Vi så nemlig "Åndenes makt" nettop og så hvordan ånder kan "henge fast" i gjenstander, og han ble en smule bekymret med tanke på mine bruktfunn, hahahaha

Ha en aldeles nydelig kveld:-)

She: sa...

Fin vase, og enda finere blogg! Ser du har øye for de samme tingene som meg, så jeg legger meg ivrig til som ny følger!
Håper helgen har vært en fin en!!
Hanne

illu-mina sa...

Hei, flott vase og tapet, men enda mer elsker jeg broderiene dine. hørte du? JEG ELSKER BRODERIENE DINE!!
jeg har blogget om brodergarn i dag også detter jeg inn på denne fine bloggen. Jeg legger meg til jeg.

FruLisa sa...

Så kul den vasen ble - du er jo kjempekreativ:-)
Ha en riktig fin dag i morgen du også, Janne.
♥Lisa

Unknown sa...

Trur nok det blir kjekt med Bergensturen ja! Gleder meg som ein unge, men e jo litt nervøs og da :o)

Prestasjonangst helste, for eg syns jo Pafrika e så kul, tihi :o)
Men, den som intet våger, intet vinner, som kjent :o)

Trur det må bli brodering på meg og ja. Leita litt på nettet nå faktisk. Bestille du på nett?

Goood kveld te deg og dine jaffal!

Tevanga sa...

Fantastisk vase! Jeg vurderer å snuse litt på lilla spraymaling i morgen. Var forresten innom Bruktbo i forrige uke. Dessverre var det lite å finne akkurat den dagen, men nå har jeg ihvertfall vært der :-)

En god natt ønskes deg. Klem Tevanga