tirsdag 19. oktober 2010

Utfordring .

Jeg har fått en utfordring fra den koselige bloggen : Wilhelmines .
Jeg skal svare på 10 spørsmål , og sende det videre til 6 blogger som jeg leser ofte .
Her kommer mine svar på utfordringen :
1 . What is your favorite word ? 
KOSELIG
2 . What is your least favorite word ?
SINNSYKT
3 . What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
BLOGGER; INTERIØRBLAD, REISER, KAFEER, OG ANDRE FOLKS HJEM 
4. What turns you off?
SELVOPPTATTE FOLK SOM IKKE ER OPPTATT I ANDRE ENN DEM SELV
5. What is your favorite curse word?
TRO DET ELLER EI , MEN JEG BANNER SJELDEN .JEG LIKER Å BRODERE DET I STEDET ;)MEN FAVORITT BANNE ORDET MITT ER : FUCKINGS !!!
6. what sound or noisdo you love?
EKTE RUNGENDE LATTER
7.What sound or noise do you hate?
MOTORDUR PÅ TOMGANG
8. What profession other than your own would you like to attempt?
INTERIØRARKITEKT
9. What profession wouldyounot like to do?
SELGER
10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
Nei men hei ;) Herre har æ venta på læng , kom inn , her vente rødvin å spa , no ska vi bære kos ås :)

Jeg sender denne utfordringen videre til 6 blogger jeg leser ofte :
1. VANNHULL
2.TØVSJUR
3. FRU USKEN
4. MED ET LEKENT SINN
5. GUL HVERDAG
6. FRU LISA

Satt opp i en helt tilfeldig rekkefølge , det er selvfølgelig frivillig om du tar utfordringen ;)


AVSLUTTER MED ET SMIL :)



15 kommentarer:

Sanne sa...

hihi, så herlig :) Måtte le litt innimellom her :D

Unknown sa...

Smila kan du forstår eg :o)

Flott tolkning av utfordringen! En får jo prestasjonsangst for å prøva sjøl helste...

Har forresten sendt deg mail ;o)

gult hus i svingen sa...

flotte greier, Janne! Flenk du, utfordra jeg også. Tar det i morgen, er sliteeeen idag:)

Tirsdagsklem fra Trine:)

Tovepia sa...

Herlig svar på siste spørsmål, håper jeg havner på samme avdeling der oppe:D

Kos deg, klemmings fra meg;)

Yvonnes Ymserier sa...

Kjempemorsom utfordring - så artig å gjøre sånt blandt oss bologgerne :)) Fiine svar du har også! Tirsdagsklem

FruLisa sa...

Takk takk, Janne - jeg tror jeg skal ta den utfordirngen ved en anledning... Må bare tenke litt først:-)

Veldig koselig at du tenkte på akkurat meg, det setter jeg pris på:-) Hadde vært koselig om vi møtes hos N igjen etterhvert:-)

Klem

svimelaura sa...

Du er morsom du:) Har forresten tatt meg den frihet å gi deg en ny utfordring, sånn i samma slengen! Ligger på bloggen min:)

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Gøy å lese litt mere om dæi:)
Tusen takk for utfordringen, skal se om æi får gjort den i dag.. spørs kor sliten æi e når æi komme rhjem fra jobb. (sitt å har pause no, og da kose æi mæi med å lese blogger)
ha en fin dag

Eli Betten sa...

Hei hei Janne!

Ja, mannfolk (i all fall mitt mannebein) må ha litt hjelp for å skjønne at vi trenger forandringer ;)

Og utfordring - ja, jeg tar den :)
Ha en fin lillelørdag!
klem Ü

Creative By Helena sa...

Hoho, Tar gjerne utfordringen jeg:-) Herlig å lese her:-) Fine ting du har laget til Gult hus i svinden; jippi-bildet og hjertene:-) Du er flink:-)
Skal lage et slik utfordrings-innlegg jeg:-) (Er ikke så himla god i engelsk, men I can try:-) hihi

Bente sa...

Hei - et smil:) herfra til deg også!
Klem fra Bente.

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Hei! Så kul vasen ble under her. Skikkelig fin form! Ja det er ofte lurt å "OVERSE" FARGEN PÅ EN GJENSTAND Å HELLER SE PÅ FORMEN..mYe bra der ute som bare har "feil" farge..Bra sett!

Og takk for utordring! Nå ble jeg glad. Tar det som et fint kompliment. Spennende å få vite litt mer om deg.

God kveld Skjerstad!

mvh Med et lekent sinn

Eli Betten sa...

Hei hei :)
Så fint du vil være med i blogglotteriet mitt :)
Ha en superkveld. Jeg skal på nattevakt om kort tid ^^

Klem Ü

GundaM sa...

hoho, motordur på tomgang...joda, ejg kjenner til den og nå når minusgradene er kommet har naboen med dieselbilen begynt å varme opp...huff,huff

håper du får ei fin fin helg Janne ;)

Fru Usken sa...

Bra svart!:) eg tar den, ein dag eg får ti;) hehe, nå står fyst litt rydding på panelet jaffal;/ kule lampa du hadde skafft deg og!
store klem:)