fredag 29. oktober 2010

Gammel lampe blir som ny ;)

Jeg har svingt meg med sprayboksen igjen :)
Kjøpte ei lampe på ...Ja ..BRUKTBO !
Mitt lokale Gjenbrukstorg :


Når vi kjøpte denne lampa , var planen å spraye den . Vi skulle henge den på kjøkkenet.
Men noen dager etterpå ringte svigerinna mi , hun var på Bruktbo .
Og tror du ikke hun hadde observert en maken lampe !
Skjermen på den var svart , men helt lik , vi svingte innom og sikret oss den ;)


Her er "lakkerings verkstedet" mitt ;) Har også lakket et stettfat
(det skal jeg vise senere )


Tøffeste fargen jeg vet om !


Jeg ble fornøyd med resultatet . Du lurer vel på hva som er på den pappskiva ?
Det er skruene til sokkel holderen , de kunne ikke få lakk på seg 
( ville ikke ha passet da )
Skjerstads smarte påfunn ( he he ;)


Lampene har fått oransje ledning , og henger i stua :)

STIKK GJERNE INNOM VÅR SALGSBLOGG :

ØNSKER ALLE SOM ER INNOM BLOGGEN
EN SUPER HELG !
KLEM FRA MEG :)

17 kommentarer:

She: sa...

Hærregud så fine de ble!! Kanonbra!! Sprek farge og alltingen!
God helg!!

Sheneligans sa...

WOW! Må si du mestrer sprayboksen bra! Ble jo knallkule! :D

Åpent^hus sa...

hei
så tøft det ble
og for en fin blogg
massevis av gøye, fine og inspirerende ting du viser

god helg til deg fra
Åpent hus

Tovepia sa...

Fy søren de ble fine!! Du er gjennomført i stilen, og den er direkte herlig flott!
Nyt helga og klem fra meg;)

Tøvsjur sa...

Hei på¨dæi!
Oi så utrulig stilig de blei!Likte de utrulig godt! Rart ka litt lakk kan gjøre med ting!
Håpe du har en strålanes fredagskveld!
Tusen takk for at du e så flink til å kommentere inne hos mæi! Sætt kjæmpestor pris på det:)
klæm

svimelaura sa...

Me like! A LOT!!! også så stilig salgsblogg! Jeg tror nok denne fredagen vil gå med til å diskutere fram og tilbake med meg selv om denne kjøpestoppen egentlig burde gjelde når man kommer over slike fantastiske arbeidslamper... Har du noen gode argument? :) Ha en super fredag!

Frk.Eplegrøt sa...

Fy fillern de ble utrolig stilige!Fantastisk at du fikk to stykker også - syns det gjorde seg godt med to like!:)

Shy sa...

Enig med dei andre her! Dei vart skikkeleg stilige!
God helg!

Anonym sa...

De ble kjempe fine!
Ny de nye flotte lampene og helgen.
Klem Igi

Unknown sa...

Hei sveis, dere har fått inn penger for puten fra meg vell? Den er jo så fint, bare elsker de broderiene. Ha en fin helg. Klem Wilhelmine.

Duse Pasteller sa...

Kjempefine! Du liker den fargen du!;) Det blir ikke så fint og jevnt når jeg sprayer...

Takk for kos kommentar hos meg♥
Går ikke så bra med Wilma... Derfor kommer bloggingen litt i bakgrunnen nå. Men takk for at du tenker på oss!♥♥

Ha en fin helg, Janne***

Klem fra Janniche og Leon,
Duse Pasteller

Sheneligans! sa...

Hei igjen! Bare tenkte å si at du har fått en award på bloggen min. :)

Klem fra meg!

Tuppelure sa...

Så fine de ble! Du er knallflink:o)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

herrlighet så fine de ble, til å spise opp!!!Du er fantastisk god til å se muligheter i gamle skatter, digger det! Gratulerer med de fineste nye lampene!

Eple sa...

Lampene ble veldig flotte!! Kjempegøy å se hva litt "håndarbeid" og fantasi kan gjøre- du er veldig flink!!

Jeg er også veldig glad i oransje (eller hvordan det nå skrives...) og spesielt nå om høsten!!

Ha en fin søndag!

BlandetLoft sa...

Nhæ. Så sykt kult!

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.