tirsdag 5. oktober 2010

Før og etter med hyller :)

Vi har en stund lurt på om vi skulle skaffe oss hyller til stua :)
 Vi dro en tur på IKEA med svigerinna mi :)
Hun har også slike hyller , så vi snappet denne ideen ;)

Stua før :

Det var jo fint før også da , 2 nydelige  maleri henger på veggen .
De har Skjerstadmannen malt selv :)


Vi kjøpte Ei hylle : Lack 190 cm
og ei hylle : Ribba 185 cm .


Husk å bruke vater !


TADA !!! Vi er så fornøyde :) 
Alt som er på disse hyllene , har jeg blogget om ;)


Historien om min søte Senorita kan du lese om her :)


Disse nusselige trefigurene har en koselig historie , det kan du lese om her :)


Det ble en helt annen stue :)

Ønsker dere en fin tirsdagskveld :)
En god klem fra meg til deg :)


22 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

herlig krok, Janne. Fin før, finere nå:-) Du har maaaaaange fine ting, og du grupperer og danderer på Skjerstadvis= finest.

ha en toppers ettermiddag og kveld i stua:-)

Nuss til deg med klem fra Trine:-) Hæls Skjærstadmannen og sønnen:-)

Helle Tang sa...

Præcis, en helt anden stue, men nøj hvor er det blevet flot ;-)

Hennes sa...

Jeg holder en knapp på ungene sin måte å si det på: "DRIIIITFIINT" :o)

Masse fint på hyllene dine, er nok mest betatt av Senoritaenlampen, den ruler..

Ha en superduper kveld.

Klem Linda

Anonym sa...

Det ble veldig fint! Mange fine ting også da, og det er ikke vanskelig å se hvilken farge du liker. ;-) Digger den røde lille lampen med firkantet skjerm. Skikkelig kul!

ha en fin kveld!

kimberlee.blogg.no sa...

Det ble dritfint..;) Så mange fine ting på hyllene dine..
Ha en fin kveld videre:) Go klem

Bente sa...

Hei - det ble KJEMPEfint med de to hyllene - og så smart å ha to ulike bredder/dybder. Mange fine ting har du jo også - i fine fargekombinasjoner - det ser veldig fint ut sånn samlet på hyller:)
Ha en fin tirsdagskveld - klem fra Bente:)

Tuppelure sa...

Det ble kjempefint! Så lurt med to dybder:O)

Frk.Eplegrøt sa...

Veldig fint ble det! Åsså får du vist frem de fine tingene også:)
Ha en fin kveld- klem fra meg :)

Rosa sa...

Det ble superfint- flink du! ;-)

Klem, Rosa

Fru Usken sa...

å d blei jo superfint!!:)) e så fint m sånne hylle på veggen syns eg, ska og ha någen sånne i d nya huse;)
store klem!:)

Lybtar sa...

Det blev ju riktigt snyggt. En klar förbättring :)

Datt sa...

Åååå, jeg ELSKER det, hyllene med innholdet ble jo bare perfekt der! :D

Tovepia sa...

Det ble lekkert! Det gjør seg med hyller, og her kan du jo endre pynten;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Miss-handy sa...

Knallfint!!!! Liker bare alle de fargerike detaljene dine!!!
Kunne ikke blitt bedre:) Herlig;)
Ha en strålende kveld under hyllene:)

Anonym sa...

Hei hei.
Så utrolig fint det ble med de to nye hyllene dine. Og så mange fine fargerike detaljer, me like :D

Ha en super kveld.
Klem fra Trine

Unknown sa...

Det ble rett og slett helt perfekt! Ser du har en slik fin gammel lampe med 3 skjermer...det er jo bare såååå fint*misunnelig*...kos deg med "ny" stue. Klem fra Wilhelmine.

Tevanga sa...

Halløj!! Dette ble skikkelig fint. Det er så gøy å ha sånne hyller, for da kan man trikse og fikse litt hele tiden. Veldig lurt med bred nederst og smalere øverst. Eeelsker lampene dine, både señorita, den lille firkanta og den trehodete.

Deg ønskes en god natts søvn, her får minstemann tenner, så jeg regner med våkenatt.

Klem

svimelaura sa...

Så nydelige hyller! Likte skattene du hadde på utstilling:) Tusen takk for så kjekk kommentar hos meg! Det var jamen ikke værst å vær her heller, tror jeg blir en stund!

Lena Marie sa...

Kjempegod idè med en bredere hylle under - det gjorde seg!

Monica sa...

Enkelt og genialt! Og det nyeste loppefunnet ditt kom til sin rett der!

Unknown sa...

For ein forskjell!!! Og sååå vellykka da snuppa!

Og lampen din!! *sukk*

Uhyre masse mas om den syinga mi altså!!! ;o)
Eg har tatt ansvar, og har ein avtale med ei på mandag, tihi :o) Då ska me jaffal sy puta, så får me sjå. Har stooor tru på det sjøl jaffal ;o)

Anonym sa...

ja det ble mye finere med hyllene :D
nå har jeg funnet løsningen på hvordan få elteredskapet rent.. stålull med såpe :D funket super bra :D