torsdag 15. september 2011

Stoffpose :)


Jeg har sydd en ny stoffpose .
Denne er laget større enn den under her , og foret med 2 lag vliselin.
For å få posen stødigere .
Jeg vil slå et slag for skråbåndsbretteren som er kjøpt hos :
Utrolig enkelt !


Foret er i lilla, og stoffene er gamle dynetrekk funnet i bruktbutikker .


Du må gjerne bli med på min Give Away .
Min kjære svigerinne har også en GA gående ,
den finner du her .

Ønsker deg en fin Torsdag :)
I helga er det Loppiser i Trøndelag !!
Jeg gleder meg ;)

15 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Wow, Janne, du er en kløpper ved symaskina altså. du produserer jo godbiter på løpende bånd:)
Skal jammen kjøpe meg en skråbåndbretter fra Stoff og stil, men jeg har så lett for å glemme det når jeg kommer dit:) NÅ skriver jeg det på lista mi:)
Loppiser ja...mange i Trondheim også, men trenger jeg flere stoffer? Tja.....da må jeg i såfall ha et eget rom til dem;)

Gleder meg til bloggtreff i Verdal'n:)

Klem fra Trine til deg og dine:)

Smykkas sa...

Den var rett og slett kjempelekker. Du er virkelig dyktig.

Klem

ReVinyl sa...

Så utrolig nydelig pose du har sydd Janne!!

OG den skråbåndbretteren så innmari smart ut...Klæm

Whitebite sa...

du er så flink!
liker veldig godt de posene der!
herlige.

bare skryt over hele linja, i grunnen :o)

AvMeg sa...

Kjempekjekk pose - de er jo greie til alt mulig :-)
Heldige du som skal på loppemarked - får håpe du finner noe fint og viser oss :-) God tur :-)

Havfruen sa...

Så flott den var:) Stilig med fòret også. Slike kunne jeg tenkt meg å lære meg å trylle fram på symaskina å.
Er det loppis i Trøndelag? HAr ikke sett en annonse jeg da....sikkert på "feil" side av fjorden....
Fin torsdag til deg også:)
Klemmings:)

Guri sa...

Flott pose :))
Masse høstklæmma fra mæ

Tovepia sa...

Direkte lekker pose, og den skråbåndgreie har jeg sett på..men har ennå ikke fått snakket med symaskina mi:O)
Herlig broderi og bilder under her!
Ha en flotters dag, løp fort i regnskurene!
Klemmings;)

Therese sa...

Vad duktig du är på att sy! Påsen är superfin :)

BoHo sa...

Kjempefin pose du har sydd. Er jo så godt med slike poser. Eg har faktisk nettopp bestillt skråbåndbretter saman med ein haug med andre ting. Ser litt enklare enn ut enn å bretta sjølv. Ha ein god kveld!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fin pose, Janne!
Smart med den brettaren - går jo mykje fortare då. Må nok få ut fingeren og skaffe meg ein slik.
:-)

Barbros lille verden sa...

SÅ fin den var! Jammen meg er du en tusenkunstner :)
Så koselig at du ville være med på giveaway, regna med den var noe for deg ja ;)
God loppehelg! Skal få med meg et par jeg og ja tenkte jeg ;)
Klem fra Barbro

Bente sa...

Superfin pose, Janne - og en slik skråbåndbretter var da helt genialt!

God kveld og klem herfra:)

Rosetrend sa...

Du holder stadig på med noe ser jeg! Gøy med stadige blogginnlegg :)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.