onsdag 7. september 2011

Min første tøypose :)


Jeg har vært inne hos Sonja , 
og latt meg begeistre over hennes flott tøyposer .
En dag måtte jeg prøve dette selv , gikk inn på bloggen hennes :
Skrollet meg nedover i bloggen, og fant denne oppskriften .


Den er til og med foret ( HEY HEY HEY  ! ;) 


Nå henger den på toalettet til oppbevaring .
Toalettrull , vase og små budda er fra Søstrene Grenes .

Fin onsdag til deg :)
Og du , sleng deg med på min og min svigerinnes Give Away da vel ;)
Klemmer fra meg .

26 kommentarer:

Unknown sa...

Imponert, for og greier...det liker vi;) Må prøve meg på en jeg også snart, prøver å få Fabian til å ha en retropose til gymtøyet...men nei, det skal han ikke...hi,hi...

I.M sa...

Den var velig fin:)

Tove sa...

veldig fin stoffpose! Herlig mønstre og farger du har valgt

ReVinyl sa...

Jeg blir så råimponert av den syingen jeg altså!!

Kjempefin!! Go girl! Klæm

Bente sa...

Kjempeflott pose, Janne.
Artig dorull, forresten:)

Klem fra Bente.

Shy sa...

Den Sonja, den Sonja ho er kreativ, men det er jammen du også :)

Marianne With Nor sa...

Takk for koseleg helsing inne hos meg:)
Og du så flott ein pose!!! Spreke farger både på den og på resten, til å bli glad av:)))

Klem Marianne

gult hus i svingen sa...

Herlig pose, Janne:) De kan jo brukes til så mye:)
Travelt her, huuuuuusarbeid, booooooring;)
Klem til deg og dine fra Trine:)

Lykkerusk sa...

Kjempefin! Og herlig stoff:) Veldig smart å bruke til doruller, tror jeg må prøve å få til en liknende løsning her.

Ha en fin onsdag!

3prinser sa...

Den ble kjempefin! Det kule stoffet også da!!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så kjekt at du vart inspirert;) Det er jo noko av det eg synest er kjekkast her inne; at eg finn så mange idéar til ting å lage, redesign, oppussing osv.
Posen din vart iallfall veldig fin, Janne! Kult stoff, ja:)
Ha ein fin kveld!

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!"
Så lækker pose du har sydd dæi:)
Likte at den va fora ja:)
KOs dæi masse
klæm

Sissel sa...

Så fin den ble! Kanskje jeg skulle sjekke ut den oppskriften, for jeg blir alltid bare delvis fornøyd med mine poser...:)

"Romfortrivsel" sa...

Veldig flott! Artig å utvide repertoaret. Blir nok flere av disse?

Anonym sa...

Hei! :)

Den ble kjempefin altså.. Slike poser får man ikke nok av, og så stilig stoff da!

Klem Ida :)

kimberlee.blogg.no sa...

Den var kjempefin:)

Smykkas sa...

Nydelig pose. Du er så flink med farger.

Klem

Smykkas sa...

Nydelig pose. Du er så flink med farger.

Klem

Anonym sa...

Flinka!
Nydleig stoff kombinasjon!
Klem

Trine sa...

Så fin pose.
Nydelige stoffer du har brukt sammen:)
Ha en strålende helg...i morgen:)

Fargevandring sa...

Nå ble jeg også inspirert til å sy en tøypose...denne var kjempefin. Et nydelig stoff også:-) (Skal be dere på kaffe snart, men trenger å komme litt igang med jobb igjen!!) Hilsen Anne Lise:-)

Tovepia sa...

Flott pose, og du er en mester på symaskina!
Slike poser kan brukes til alt.
Nyt det gode været, håper det varer helga ut;)
Klemmings;)

Whitebite sa...

skjønn skjønn pose, flinke du!
god fredag, enjoyyyy!!!

Pia sa...

Så fin den ble! Liker fargene du bruker:) God helg!

Anonym sa...

Hei Janne, tøyposen er superlekker! Så flink du er. Og stoffet er også kjempefint!
God helg!
Klem fra Anne

Marit sa...

Fiiiin.
Jeg vil også trylle frem slike fine poser :)