mandag 26. september 2011

Stoffbytte :)


For en stund tilbake kom min kjære Svigerinne  innom med stoffer :)
Vi bruker å dele stoffer oss i mellom , 
når vi finner noen på loppis eller i bruktbutikker.
Det er jo veldig lurt , for da har man mere å velge i . 
Vi har en salgsblogg sammen , som heter :
Der har vi puter med håndbroderte tekster ,
vi skal skifte litt på hvem som syr og broderer.
Du finner også stoffpakker , broderi mm.
Gå inn å se her .


Deilig med litt påfyll i stoffhyllene :)

Jeg vil også minne om  min Give Away 
+

Begge trekkes nå på lørdag 1. oktober.
Og da kan du faktisk vinne 2 flotte puter,
i ekte Putegeriljastil ;) 

Jeg ønsker deg en fin mandagskveld :)
Og takk for at du titter innom hos meg !!
Klem 


15 kommentarer:

Fragmenter sa...

Mye fint i den bunken! Så smart å gjøre det sånn, og så heldige dere er som har hverandre med samme dille:-)
Fin kveld til deg!
Klem, Elin

AvMeg sa...

Så heldig du er som har ei i familien som er like glad i stoff og håndarbeid som deg. Superlurt å bytte stoff slik ja.
Fin uke til deg :-)

Lykkerusk sa...

Nydelige stoffer! Fint å ha en å dele stoff med, da blir det jo fort dobbelt så mye fint i bunken:) Ha en fin mandagskveld.

Tove Hertzberg sa...

Riktig god mandag til deg.... Håper du får en fin uke og at nye flotte puter blir til....

Klem Galleri Tove

smilehull sa...

Herlige stoffer! Lurt å bytte litt, så får man større utvalg:) Har faktisk det gulrutede med blomster på, bare at det er knall grønt og hvitt med blomster! Mamma sydde seg visst en bluse av det på 70-tallet og har tatt vare på resten, som nå er i min stoffhylle!

Tovepia sa...

Jeg tror faktisk at det nederste med hjerter må ha vært mitt, for slike gardiner hadde jeg på barnerommet:O)..herlig!!
Nyt regnværet, klem fra mæ;)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjekt med litt påfyll:)
Eg er temmeleg åleine med denne galskapen etter retrostoff her eg bur, så derfor er det jo godt å ha kome inn i dette selskapet her inne:)
Klem

Smykkas sa...

Flott med slikt samarbeid. Dere er virkelig flinke.

Klem

Smykkas sa...

Flott med slikt samarbeid. Dere er virkelig flinke.

Klem

Loppeline sa...

Herlige stoffer Janne:) Var noen kjente der også. Stoffer kan virkelig sette farge og glede på hverdagen.
Klem fra Line

Bente sa...

Masse flott for flinke sy-jenter:)

Og du - den lille rakker'n deres var jo til å spise opp. Vi har en sånn liten rakker vi også - venter nå på sofaen som snart returnerer fra omtrekking - den må nok vernes litt, ja:)

God natt!

Guri sa...

Kjekt å dele litt på godene da :) Jeg er heldigvis ikke stoffoman..... Har mer enn nok annet rot å ta vare på jeg ;)
Klæm

Sukkertøy for øyet sa...

Slike stoffer gir meg ENERGI!!!
HELT HERLIG :)

Weee!!!

Whitebite sa...

haha, skal vi bytte stoff?!

vet ikke hvilket stoff du tenker på da.. eller jo! jeg har en anelse :)

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.