fredag 30. september 2011

Nytt på kjøkkenet :)


Nytt på kjøkkenet er dette nøkkelbildet :)
Min mann fikk dette av sin snille storesøster, på sin bursdag.
Hun har laget det selv.
Her kan du se flere slike bilder som hun har laget , med en DIY .


Den passet perfekt på kjøkkenet !


På bordet står det en en kopp med teksten :
Forglem mig ei 
( glem meg aldri )

Det vil jeg ikke at du skal gjøre i morgen heller ,
for da  er det trekning av min Give Away .
Det er ikke for sent å hive seg med .
Jeg trekker i morgen ;)

Ønsker deg ei fin helg !
Klemmer fra meg :)

14 kommentarer:

Fragmenter sa...

De nøkkelbildene til Trine er så fine! Passet perfekt inn på kjøkkenet deres:-)
Gleder meg til trekning i morgen!
Ha ei riktig god helg, Janne.
Klem

Whitebite sa...

fint! flinke Trine :)
God helg, og klem♡

Høytrykk sa...

Det bildet passet jo perfekt inn hos dere!

Ha en fin helg!

"Romfortrivsel" sa...

Helt perfekt til kjøkkenet deres! Moro med en helt personlig, skreddersydd gave.
Ha en flott fredag!

balbinus sa...

Så fin gave, og så fine billeder fra køkkenet. Gleder mig til i morgen kveld ;)

Frk.Eplegrøt sa...

Næ!så artig nøkkelbilde!
Fine bilder du har tatt - elsker fargene :)
Ha en fin helg!

Guri sa...

Lurer meg på, om ikke storesøstersvigerinna di visste at fargene på nøkkelbildet ville passe perfekt hjemme hos dere ;))
Gleder meg til trekningen :)
Go helg :)
Klæm

Lykkerusk sa...

Herlig nøkkelbilde! Nydelige farger. Ser så koselig ut på kjøkkenet ditt.

Ha en strålende helg!

AvMeg sa...

Det virker som om dere to svigerinnene har det veldlig kjekt i lag - fin gave :-)
Jeg gleder meg til i morgen - gøy med Give away!
Natta :-)

Anonym sa...

Så fint nøkkelbilde, passer perfekt inn! Så morsomt å ha en svigerinne å dele interiørinteressene med! God helg. Klem fra Anne

Fargevandring sa...

Det var et fint bilde...Trine er flink. Ja, det var veldig koselig å treffe deg igår. Kanskje vi treffes idag også? Lykke til på loppejakt:-) Hilsen Anne Lise

designhund sa...

så herlige orangefarger du bruker!
passer jo ekstra godt nå når det er høst også!
ha en fin fin helg!
klem fra meg:)

Åpent^hus sa...

veldig koselig kjøkkenkrok
skjønne farger og fine detaljer.

stor klem
og fortsatt god helg til deg
beste hilsner fra
Åpent hus

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.