fredag 23. september 2011

Sofakroken vår, og en liten rakker ;)


Her er sofakroken vår :)
Denne sofaen har vi hatt i 14 år ! Helt siden vår kjære sønn ble født .
Men i vinter trakk vi den opp selv : Det kan du lese om her.
Grunnen til det, var at vi fant ikke en ny sofa som var like god å sitte i .
Og da tenkte vi , hvorfor ikke prøve og trekke den opp selv .
Vi er superfornøyd med resultatet !


Stolen er funnet i en gjenbruksbutikk .
Den har vi også trekt opp .
Vase , lamper, bord alt kommer fra den butikken .
Som vi har satt vårt eget preg på .


Men så kom denne søte lille rakkeren til Skjerstad ;)
Milkshake !!
Han er jo hele familiens hjerteknuser .
Da gikk det litt hardt utover sofaen for å si det sånn ;)
Hva gjør man da :


Jo - Man polstrer sofaen !!
Dette ser jo ikke ut . Jeg vet .
Det var min idè ..... Huff .

Ha ha, jeg må le :)
Vi er glade i katta og sofaen , 
så da får det være slik en liten stund ;)

Ønsker dere en flott helg,
med eller uten polstring ;)
Knis ;) 






25 kommentarer:

Hennes sa...

Helledussen så søt han er da ;O)
Genialt med polstring.
Vi har en klorestolpe som er en del av rekkverket til trappen, vi har surret tau rundt og rundt endestolpen, funker fint.
Lykke til videre med Milkshake.

Ha en fin helg.

Høytrykk sa...

For en hjerteknuser! Det var øyne som kan sjarmere! ♥

Marianne With Nor sa...

Hihi så smart! Utruleg skjønn katt) Og så så fresh sofakrok!! Blir glad av masse farger:) Me like!

Klem Marianne

Unknown sa...

Hehehe.....vi har jo fått en kattunge vi også så det går hardt utover møblene. Vi har kjøpt et klorestativ til henne, men det har hun på rommet sitt og der er hun jo minst av tiden. :))

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kjempekoselig sofakrok, er så flott med folk som våger å omgi seg med glade farger.

Vår forrige sofa var ca. 30 minutter gammel før Olme Beist hadde dratt opp en løkke i stoffet...Fader, DEN dyre sofaen og vi hadde godt for det mest slitesterke stoffet, men nei...

Nå har vi skinnsofa og vi trodde ikke den var så egnet til å kvesse klørne på...Vi tok feil. Fader igjen.

Bird on a wire sa...

Det skal mye til å slå den sofakroken din altså. Den er så herlig, skulle ønske den var min :) Jeg har samme problemet med katten, jeg har lagt vattepper over armlener og slikt men han klarer alltid å komme seg under teppet. Den sniken!

Ellers må jeg bare si tusen, tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg.

Unknown sa...

Dejlige billeder og sikke en sød kat:)

Fragmenter sa...

Jeg bare digger sofakroken din! Blir GLAD av å se bilder av den:-) Og skjønne pusen. Håper han lærer leksa si, nå da:-)
God helg, Janne!
Klem

AvMeg sa...

Jeg leser og koser meg med de fine bildene av den kjempekoselige sofakroken deres - de kule lampene- masse herlig farge-fin utsikt-skjønn pusekatt-og så skvatt jeg til da jeg så polstringen...hehehe...veldig kreativt! (Men litt stygt ja, om jeg kan være ærlig ;-)

Men- det tar vel bare noen måneder -eller år-så er pusen så stor at han har sluttet med den kloringen :-)

Har selv vokst opp med katt og savner det masse. Her vi bor kan jeg ikke ha pus...

Ha ei super helg - med eller uten polstra møbler :-)

BlandetLoft sa...

Ikke tro jeg ikke ser deg lenger, og hjemmet ditt, for stol på meg. DET gjør jeg! For vakrere hjem vet jeg nesten ikke om... Og dette her, det var morsomt :D jeg digger at du viser det.
Klem fra meg

Guri sa...

Hva gjør man ikke for de små søte dyrene ;)) Får håpe det har sin overgang ;)
Ha en flott helg :)
Klæm

Whitebite sa...

haha! ja,pass godt på sofaene!!
du har det så hjemmekoselig og sjarmerende, en fryd å kikke inn til deg!

Duse Pasteller sa...

Hahaha! Ja, sånn er det med katter;)
Han er jo bare nydelig, så man kan jo ikke bli sint på ham heller!
Riktig farge har han òg..!;)
Klem fra meg og Leon:):)

Karina/Tungelunden sa...

Skønne farver og så ser det bare så hyggeligt ud :-)

Bringebær sa...

Hehe, det var jo sånn det måtte bli! Jeg liker innstillingen din. Alle skal med, sofaen skal være god å sitte i...Og så er det i tillegg veldig stilig hos dere!! God helg kjære du.

BoHo sa...

For ein koseleg sofakrok! Eg trur me liker dei same fargane:-)

Lykkerusk sa...

Haha, bra med polstringen! :) Smart løsning, og sikkert morsomt for Milkshake. Dere har en veldig koselig sofakrok, masse fine farger og fine ting. Ha en fin lørdagskveld!

Monica sa...

Koselig sofakrok!! Vi fikk katt nå i høst og han prøvde seg å kvesse klørne på den nye stolen. Men da brukte jeg utestemmen og da fant han i stedet ut at det var lurt å kløne på den gamle sofaen. ;-)

Anonym sa...

Utrolig fin stuekrok dere har! Katten matcher sofaen i fargene, klart han må markere at den er hans :-)
Klem

Anonym sa...

Utrolig fin stuekrok dere har! Katten matcher sofaen i fargene, klart han må markere at den er hans :-)
Klem

Linn sa...

Flotte lune farger og søt liten rakker:) Her løste vi problemet med kloring på møbler (da våre var kattunger) med gulv til tak stativ og catnip -da var ingenting annet spennende å klore på, gudskjelov ;)

Johanne Brekkevold sa...

Skjønne milkshake! Nydelige farger på både pus og sofa! Klart det må polstres:) Ang min bestilling, jeg har ingen spesielle mål spesifikkasjoner. Skal svare deg på mail når jeg kommer fra Åre.

Louise sa...

Polstring av sofa var smart!
Jeg kjenner godt til katter og ivrig kloring. Pusen vår har omtrent ødelagt trekket på Ikea sofaen vår. Og vi har bare måttet gi opp, han er innekatt så på dagtid har vi null kontroll over han.
kanskje vi også burde prøve polstring?

Også veldig søt Milkshake, da:-)

gult hus i svingen sa...

Holder da vel ut ei stund med polstret sofa når Milkshake er den søteste katta vi veit om:) Synes ikke det ble så verst jeg, trodde et øyeblikk det var ett nytt interiørtriks;)
Klem til deg og dine fra Trine:)

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.