onsdag 16. januar 2013

Grønn skjerm :)


Ja denne skjermen skal bli grønn !
Den hører til en Tivolilampe på soverommet.
Der inne er det bla. mint, så jeg måtte dykke inn i mine grønne stoffer for å finne noe som passet.
Valget falt på ei kjøkkenkappe funnet på Fretex.


Det gamle stoffet ble sprettet av med en sprettekniv.
Og lagt oppå det grønne, det ble da en mal.
Så var det bare å feste med nåler og klippe rundt kantene.
Sydde sammen stoffbitene med overlock søm.


Nå gjenstår det bare å få den ferdig da ;) 
Må sy resten fast for hånd.
Stay tuned !

Ha en fin onsdagskveld :)

14 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Blir stilig!
Gleder meg til å se resultat!!
Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
Klem fra Julie :-)

Bella sa...

Så flink du er Janne! :) Gleder meg til å se resultatet! Blir sikkert råstilig!
Klem

Guri sa...

Grønn tenkte jeg...... men så var det et pågående prosjekt ;) Den blir knallstilig!
Ha en fin kveld du også :)
KLÆM

Re-dizain sa...

Vilken omvandling:) Riktigt fin blev den, duktiga du:) Kram

Sonja frå Sunnfjord sa...

Stilig stoff du hadde valgt:) Dette vert nok bra:)

AvMeg sa...

Knalltøft stoff - det må da bli bra :)

Tovepia sa...

Ojameg, du er flink!!
Ha ei flott helg som er like om hjørnet, klem fra mæ;)

Solskensara sa...

Jättefint tyg! Det blir nog bra det där!

Yngvild sa...

herlig grønnfarge, gleder meg til å se resultatet :)

Eple sa...

Så flink du er! Jeg har også noen skjermer som burde trekkes om- men tør ikke ta tak i det... Gleder meg til å se resultatet ditt :)

Datt sa...

Kule farger og tøfft mønster, blir tivolibra! :)

ingrid sa...

Å, så tøff! Herlig saftig grønn :)

Elisabeth Solum sa...

Skjermen blir råkul! :D

yanmaneee sa...

moncler
timberland
coach outlet
yeezy boost
canada goose
gucci belt
nike flyknit
adidas zx flux
christian louboutin sale
goyard handbags