tirsdag 29. januar 2013

Årets første bruktkjøp :)


Her er årets første bruktkjøp.
Og alle er gjort hos Containergirlassistant.
De har åpnet i et større lokale, og anbefales på det varmeste :)
Anne Lise og de som jobber der har fått til en kjempefin Gjenbruksbutikk !

  • Vann urne - blir fin å ha i hagen.
  • Afrikansk hode i keramikk. 
  • Gammel dukke. 
  • Aviskurv med plastbelagt stålstreng.
  • Klokke.
  • Eloksert skål merket Lasse Metall Norway.
  • Gamle blader fra 50 tallet som vi kjøpte hos dem for en tid tilbake.






Artig !

16 kommentarer:

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

herlig!! Flotte funn. Gøy om du kunne skrevet prisen også. Interessant å se ;)

Malla sa...

Åhh, for noen herlige funn, og de passet jo perfekt inn hos deg;)

Digget spesielt aviskurven & klokka;)

Tusen takk for så fine ord inne hos meg;)

jeg blir såå glad;)

Ha en flott dag, og nyt synet av dine herlige skatter;)

-malla-

AvMeg sa...

Du får det bare tøffere og tøffere hjemme - de har mye fint i den butikken oppe hos dere :) Ei liknende dukke har jeg fra jeg var lita. Tror jeg må finne den frem til tulla mi! Fin tirsdag til deg :)

polkadotpeticoat sa...

Every time I visit your fabulously fun home I leave happy....I want to shop with you! Heidi

Anonym sa...

Nå har ikke en slik fantastisk gjenbruksbutikk her i byen, men det hadde vært artig å tatt en biltur nordover for å ta en titt. Antar at jeg bør ha med henger, sånn i tilfelde..... Hilsen Grethe

Sonja frå Sunnfjord sa...

Du finn mykje fint der oppe:)
Skulle ha vore litt meir tradisjon for å levere gamle ting til gjenbruksbutikken her i området også...

Yngvild sa...

Jasså, det var du som kjøpte den afrika-bysten :-) Jeg så den på bildene på bloggen til containergirlassistent, men da jeg kom i butikken i går var den IKKE der :) Artig!

Annes Muscari sa...

Har utrolig sansen for klokka og skåla! Skulle gjerne hatt de selv :)

Datt sa...

Så mye fiiiint! :D
Den aviskurva var jo bare heeeerlig!

Guri sa...

Kult! Den mørkhudede dama så jeg på bilde på bloggen til Cont.ass. Så artig at det var du som fikk den til slutt :) Skulle gjerne vært der jeg også, men men.....
KLÆM

Yngvild sa...

Hihi, nå så jeg midtnytt fra åpninga av Bruktbo, og en mann som hadde AKKURAT de samme tingene som du tilfeldigvis har kjøpt ;) Artig!

Bella sa...

For noen lekre funn!! Må si jeg virkelig falt for aviskorga og radioen!! Smelt!!! Kjenner jeg må ta meg en runde på bruktbutikkene snart.. ;)

Fin onsdag til deg Janne!!

Lille Finur sa...

Blir glad av alle de fine fargene på bloggen din! Og for noen kule funn du har gjort.:) Den aviskurven, den var stilig!

Tevanga sa...

Ååå, aviskurven...

Meeha Meeha sa...

Great finds in the new shop, Janne! The African head looks great near your ebony statue on the wall :) And the red bowl and clock are looking great - in fact, I love them all!

Blåbærlina sa...

kule saker må jeg si!
Flaks og teft for bra bruktfunn
har du ;O)
God helg!
klem