tirsdag 14. februar 2012

Våre siste bruktfunn :)


Her er våre siste bruktfunn .
Alt funnet nede hos hyggelige Gunda  :)


Vatteppet kom min mann hjem med en dag :)
Han ringte meg etter jobb og lurte på :
Ska æ kjør ne om a Gunda, å sjå om æ finn en godbit te dæ ?
( skal jeg kjøre innom Gunda og se om jeg finner en godbit til deg )


Vi har en slik pressglass skål fra før også , men den er større .
Så var det denne lampa , syns den hadde en kul form og farge.
Lurer på hva den er blitt brukt til ..
Merket er : PATERSON made in England.

Måtte denne tirsdagskvelden bli fin :)
Janne 

26 kommentarer:

siri ore elle sa...

Hei!!

Kjempefine funn du viser!! Vatteppet var superfint, kunne gjerne hatt det:-)
Og den hvite skålen var bare så søt!!

God kveld og ny uke til deg!!

Klem fra Siri

Høytrykk sa...

For et herlig vatteppe! Knallfint!

Fin tirsdagskveld til deg!

Tovepia sa...

Hold på den mannen!!
Herlige saker, og de hvite skålene er fine!
Kanskje lampa har stått på en utrykningsbil??:O) Herlig, Janne;)
Nyt storm og blest, klem fra mæ;)

designhund sa...

du og du for en mann du har!!
ha ha, lo høyt av at du hadde oversatt trøndersitatet;))))
fant vatteppe i dag jeg også, for 2 gang i mitt liv,
slå den! Det var sånn passe retro i bruntoner, jippi!
fin kveld til deg og loppemannen <3

Lene sa...

Fiiineste vatteppe! For en mann du har! Får jeg låne han? :P Hehe. Den dagen min samboer drar innom en bruktbutikk på EGEN hånd for å se etter noe til meg... Da.. da vet ikke jeg hva som foregår her i verden! *ler*

gult hus i svingen sa...

herlig vatteppe, Janne:)))))))) Og de andre tingene er jo også bare knallfunn:) Broren min er jammen en skikkelig gentleman:)

Klem til alle 3 fra Trine som er syk:(

Bente sa...

Hei Janne - for en mann - tror ikke min mann hadde kommet på tanken;) Og for et nydelig vatteppe - skikkelig fin-fint!

En sånn skål har vi også - to, faktisk - kjempefine og veldig anvendelige:)

Klem!

Tevanga sa...

digger vatteppet! Er det mulig å sende egen mann til Skjerstad på kurs??

Sonja frå Sunnfjord sa...

Fine funn!
Likte nok best skåla, eg. Har ei slik, og synest den er enkel og kjempefin:)
:-)

kimberlee.blogg.no sa...

Kjempefine funn!!
Jeg digger vatteppet..

Guri sa...

Du den mannen din er en skikkelig godbit han også!! Han hr virkelig skjønt det :)
Flotte godbiter mannen kom hjem med :)
Ha en flott kveld dere også. Kanskje tosammen under vatteppet?? ;)
Klæm

Kristin Kreativius sa...

Åh! Deilig vatteppe da! :)

fin kveld!

by.bak - interior & lifestyle blog sa...

Mmmm sikke skønne sager! Kunne godt bruge det lækre vattæppe :-)

Millemilla sa...

Oii oii! Skal si du har vært heldig med den mannen der.

Loppedilla sa...

Jøss snakke vi drømme mann her;) Heldige dæ:)

GundaM sa...

heldig med den gubben din du skjønne Janne men det er better det han og ;)

så fint å se tingene i ren tilstand ;) hihi

og klart du skal få et lite hint el to når ejg kommer i det bladet ;) nattaklem

ps; ikke pakke i posten idag heller...merkelige greier ;(

Unknown sa...

Snille mannen sin det :o)
Du må hilsa så masse te han.

Barra litt misunnelig på det vatteppet... ;o)

KLEM

AvMeg sa...

Kjempetøff lampe, og mannen din er vel en engel :-) Slike liker vi!
:-)

Anonym sa...

Å for et herlig vatteppe!! :-) Jeg elsker gult. Og du har en flott mann da!! Klem fra Anita

Eple sa...

Fine funn. Jeg har også slike skåler, i to størrelser. Liker de bare bedre og bedre :)

Drømmer om vatt-teppe. Og forøvrig også om å høre slike ord fra min kjære ;)

Heidi sa...

Fine ting du har funnet :)

Tine i Rosablokken sa...

Litt av en drømmemann du har, drar innom bruktbutikken for å finne noen godbiter. snakk om flott match og finfine funn!!

Hildemiho sa...

åh for et herlig herlig vatteppe. jeg drømmer om å finne et gult vatteppe en dag jeg og....
Og snill mann du har da! det har jeg og. vi er heldige!
god torsdag til deg kjære Janne

polkadotpeticoat sa...

Love all your treasures digging your milk glass and the yellow cloth!

Maria sa...

Herlig gult vatteppe! Hun Gunda har altså masse fint og mannen din har god smak! ;)Lampa var også skikkelig kul! Ser ut som en slags sirene eller noe sånt..Kjempe dekorativ! ;)

I en Sving sa...

Så herlige funn. Vattteppet var jo bare supert da :) Gult er kult :D
Ha en super helg :)