søndag 19. februar 2012

The boys room :)


Velkommen inn på gutterommet :)
Denne utstillingsdukken har han kjøpt i den fine bruktbutikken Smia .
Syns det ble ganske kult ;)
Hjelmen som han har spraylakkert X antall ganger med gullspray.


Denne megafonen har han  kjøpt i en annen bruktbutikk som vi liker veldig godt :
Den kommer helt fra Ukraina .
 Alt overskuddet fra denne butikken går blant annet til et barnehjem i Zmerinka .
Er ikke det fint ?
Alle møbler er kjøpt på IKEA , på veggen er det bildelister til å ha cd og vinyl på.
Her er det fritt for Retro.
Og gutten som bestemmer ;)


Her spilles det mye musikk ,
både selvlagd og mest på Vinyl :)



En fin søndagskveld ønskes deg !
KLEM :)

22 kommentarer:

Maratonjenta sa...

Fantastisk kult og hipt gutterom! Jeg burde vel også fornye guttaboys sine rom litt, de begynner å vokse fra de søte rommmene. Takk for inspirasjonen!

Stor klem fra Maratonjenta!

Tovepia sa...

Herlig gutterom, og såå flott at han har dekorert selv også;)
Ha en fin søndag videre, klem fra mæ;)

Yvonne sa...

Heisann=)
Så tøft dekorert gutterom! Takk for mailen =) jeg svarer deg så snart jeg har bestemt meg=) hehe det var mange fine farger du sendte meg=)

Klem fra Yvonne.

Shy sa...

Tøft og stilig guterom!

Tine i Rosablokken sa...

For en kul gutt du har, i allefall om jeg forstår rommet rett :) kule løsninger, sørlig bilde listen til cd og vinyl! godt å høre at dagens ungdom (hør på meg skulle tro jeg var eldre enn 26) bruker andre musikk medier enn data!

Sikklig tøffing han. er hele familien brukt frelst eller?

helrig :)

God søndag til deg :)

Frk.Eplegrøt sa...

Liker!

En gutt som liker vinyl og Trainspotting nowdays er til å applaudere for :)

gult hus i svingen sa...

Herlig gutterommet til Gromgut'n ja:) Så deilig han liker vinyl og Trainspotting:) Er SÅ enig med Frk, Eplegrøt over her:)

Megafonen, hva bruker han den til mon tro? Er den til å kommandere vaffelpressa igang eller?;)

Ha en fin kveld alle tre og hils alle dine fra Trine:) Klem

Havfruen sa...

For et utrolig flott rom:)) Kult med utstillingsdukke:)) Vinyl er topp, det er en "hyttegreie" til oss:) Alltid LP på hytta.
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Whitebite sa...

dritkult rom liker spesielt den plakaten!!

fin kveld til deg! :)

Maria sa...

Skikkelig tøft gutterom! Herlig med god plass og ikke minst friheten å dekorere selv! Trainspotting poster har vekket mange gode minner...Jeg hadde nemlig akkurat det samme hengende på veggen da jeg var student i 2000... Fortsatt god søndag! Klem!

kimberlee.blogg.no sa...

Stilig gutterom med god plass.. :) Ha en fin søndag:) Klem

"Romfortrivsel" sa...

Er helt imponert over både detaljene og det eksemplarisk ryddige! Jeg skal IKKE herme og ta bilde av noen gutterom her i huset. Da hadde alle fått dånedimpen.
Gratulerer med godt oppdratt sønn!

Pia sa...

Kult gutterom!

AvMeg sa...

For et herlig gutterom! Det hadde guttene mine vært overlykkelige over dersom de hadde hatt tilgang til :-)

Ønsker deg en fin uke :-)

ide-puffen sa...

Råstilig. Ikke enkelt å innrede et "stor"gutterom. Men nå ble jeg inspirert.
hei hopp
klemmers

Sonja frå Sunnfjord sa...

Skikkeleg gutterom det der!
:-)

Guri sa...

For et hærlig rom!! Heldig kar du har der :))
Ha en fantastisk kveld!
Klæm

Fargevandring sa...

Gutterommet ble veldig kult, Janne, og du har tatt kjempefine bilder:-) takk for koselig kaffebesøk:-) Klem, Anne Lise

Bente sa...

Hei - så stilig gutterom - og så godt at det er så stort! Jentene våre har bitytesmå rom - og der flyter det over av klær, sminke og alt mulig - det er en utfordring å holde sånn noenlunde orden der:)

Fin kveld til deg - klem fra Bente.

polkadotpeticoat sa...

looks great....

En støvel og en sko sa...

Nå ble jeg super-imponert! For en fantastisk flott gutt du har , Janne!! Elsker den plakaten fra Trainspotting - husker begeistringen da den kom ut - da bodde jeg jo i England :-)
Klem :-)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.