fredag 16. november 2012

A little bird :)



Denne lille fuglen er av den gode gammeldagse sorten.
Funnet nede hos Gunda og gjengen.


Stjerten var falt av og når jeg kom hjem klarte jeg å miste den i gulvet !
Men med litt superlim og et pinsett så ble den god som ny ;) 
På gulvet i stua kan du skimte vårt kelim teppe, som vi har kjøpt i Marokko.


Her er teppet Meeha Meeha !
Hun har et fint Kelim teppe inne på sitt soverom.
Jeg liker meg så godt inne hos denne fargerike damen fra Romania :)


Nå får fuglen være hårpynt ;)
Men til jul, da skal den i toppen av treet.

Ønsker alle ei fin helg !

9 kommentarer:

Shy B sa...

Slike fugler har min pappa fleire av i julepynten hans. Eg i pynter treet hos han kvart år. Og det hender at eg snik med meg heim noko frå pynten ;) Han anar ikkje kva som er der. Kanskje ein slik liten fugl skal få vere med heim i år..;)

Datt sa...

Ah, slike fugler er så nydelige, heldig! God helg! :)

Meeha Meeha sa...

Aaaaaaah! The beautiful rug <3 <3 <3
It is... perfect, Janne!
Big hugs from colorful Romania :)

Bella sa...

Så fin fuglen var! :) Og med superlim ordner alt seg! ;) Gleder meg til å se den i toppen av treet! :) Fin helg til deg Janne!!

Sara sa...

Fin fågel, en sådan har jag också! Kolla: http://solskensara.blogspot.fi/2012/08/saker-fran-juthbacka.html Mattan är himla härlig!

Blåbærlina sa...

Lovely bird!! Så heldig et funn!!! :O)
Klem fra Nina

mellaogmalla sa...

Liker så godt sånne fugler! har kjøpt meg en helt ny (ikke samme sjarmen) som skal få plass på juletreet!
Fin uke til deg!
:)

Gunnhild sa...

elsker slike gamle fugler! har noen få, ei blanding av gamle og halvgamle..men de gamle er helt klart finest!

Lisa sa...

Kjempesøt fugl! :)