onsdag 30. mai 2012

Snill dame :)


Vi bor ved et gammelt slott, som heter Steinvikholmen.
Og her ser dere et bilde som er tatt fra dette slottet.
Med utsikt mot Forbordsfjellet.
På vannet skimtes blant annet vår båt.
Inne i bladverket nede i høyre hjørne,
ja der bor vi ;)
Jeg skal ta bilder fra holmen en dag , så dere får se.


Men tilbake til dette bildet.
Sist jeg var på loppemarked møtte jeg ei trivelig dame, som leser bloggen min.
Hun hadde et bilde hjemme, som hun ville jeg skulle få :)
Hun tenkte det var triveligere for oss som bor her nede, å ha det ;)
Tenk å være så snill å omtenksom !


Nå har bildet fått plass på stua hos oss.
Og vi syns det er så fint !
Tusen takk du snille dame :)


Nå har det har begynt å komme stauder i hagen.
Det er noe av det beste jeg vet..
Å plukke blomster fra egen hage :)

SMIL fra Janne :)

17 kommentarer:

Niina Oivi sa...

SMIL fra Niina : )

You live in the castle! Oh my Leidi, I'm little bit green ;D
In the good way! eh...


btw. How does that sentence "have a fuck..." ends? ;D

You rock! LEIDI

Tovepia sa...

Så trivelig med slike gaver, da...godt det finnes slike mennesker;)
Ja, det spirer og gror, men jeg har tatt Hortensian inn..turde ikke annet:) Får håpe sommeren titter innom igjen;)
Ha en god ferd mot juni, klem fra meg;)

Maratonjenta sa...

Så koselig med en sånn fin gave, Janne! Direkte rørende.

Litt artig at taket på låven vår vises midt på bildet:-)

Klem fra Maratonjenta!

Bella sa...

Åh! :) Gleder meg til å se bilder senere! For en utrolig snill dame som gir dere noe så fint! :) Det er slike mennesker vi vil ha i norge, som gir noe uten å måtte få noe tilbake!
Fin onsdag til deg Janne!
Klem

Marion sa...

Så trivele!
Finnes da masse snille folk ute i verden;)

Klem

Marianne With Nor sa...

åh sååå koseleg!! jammen snill dame. fint bilde og:)

Håper pinsa var fin. Ikkje vore på bloggbesøk siste veka... hatt besøk av søster med familie.

Klem!

Gunnhild sa...

så vakkert det er hos dere!

..digger koppen med stett på bordet foresten, knall!

Shy sa...

Kjekt når slikt skjer, og kjekt å plukke inn blomster frå hagen:-)

AvMeg sa...

Skikkelig fint gjort å gi deg det bildet :) Og stauder er deilige planter, for de er flinke til å "stelle seg selv " :)
Klem :)

Glede sa...

Det er så morsomt, for ofte ser jeg småting inne hos deg som jeg også har eksemplarer av. Hadde en kort "retro-periode" da vi bodde i Trondheim, men selv om jeg synes det er utrolig stilig, ble det feil hos meg/oss. De lysestakene med hjerter f.eks - de ligger i en kasse på boden. Lille Glede får lekestue i sommer, så tenkte de kunne bli fine der. :)

Randi sa...

Så moro!! Jeg har også fått et par gaver fra damer som leser bloggen min! Det er sååå koselig! :D

Bente sa...

Så snilt og omtenksomt - og så hyggelig det er med en slik uventet gest:) Det var en fint bilde - og dere bor jo helt fantastisk - får man konsentrert seg om noe annet enn flott utsikt og natur når man bor sånn, tro - tror ikke at jeg hadde klart det;);)

Ha en fin kvedl - klem fra Bente.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Det var jammen ei snill dame:)
Herlig å kunne plukke blomster både i hagen og i marka:) For tida går det mykje i rhododendron her hos meg.
:-)

Guri sa...

Ser ut som en fantastisk plass! Dit skal jeg ta meg en tur :)
Klæm

Fru Usken sa...

snill dame ja! kjempefint bilde:) nydelig plass dere bor på!!
klem å SMIL fra june:)

Janne sa...

Have a fuck...haha. Epic!

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.