onsdag 26. februar 2014

Plast speil :)




Er vist litt svak for plastspeil fra 60, 70 tallet !
Har vært lite aktivitet her inne i det siste,
på min Instagram profil er det mer som skjer ;)

Ha det fint :)

7 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

It looks perfect in your dreamy home!

AvMeg sa...

Fint med et lite livstegn fra deg og at alt er bra.
Tøft med alle de spesielle speilene på veggen. Fine farger sammen.
:)

Guro sa...

Fine speil ♥
Har det på samme måte, mer aktivitet på IG enn på bloggen. Litt skummelt kanskje..... for bloggen sin del! Men så har jeg jo litt pause i strikking/hekling og sying, og da blir det litt lite å blogge om synes jeg...

Unknown sa...

Eg òg elskar vintage plastspeil! :) Heldigvis for meg hadde mannen eit slikt oransje frå sin barndom, som skal få lov å pryde mitt hobbyrom/retrorom i vårt nye hus :)
Så utruleg kul den gule korga di var! Slike skulle eg svært gjerne likt å ha garn og tapetar i :)
Fin, fargerik dag til deg :)
Klem, Kristin

Bella sa...

Stilig!! :)
Ønsker deg en fin lørdagskveld!
klem

Tove sa...

Fine speil:)) Må begynne å blogge litt igjen da..;))

Unknown sa...

=Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.