onsdag 28. august 2013

Klassisk angoragenser :)



Mitt nye strikkeprosjekt er : Klassisk Angoragenser.
Valgte garnet surt eple.
Fillerya er et loppisfunn.

Tror jeg har fått strikkedilla ;)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så deilige farger. Må bare smile :)

fin blogg.
Legger meg som følger.

Mari

Bella sa...

Nydelig farge Janne!!! :) gleder meg virkelig til å se resultatet!! :) kule sko foresten! ;) fin dag til deg!! Klem

P a p i r L a b sa...

Velkommen i klubben!
Strikkedilla er BRA!
Jeg holder på med Farmengenser nr2 til gutta boyz hjemme. Deilig med varmt tøy til vinteren!

Har sittet henført og sett på fargene i huset deres her nå. Så skjønt! Takk for at du fikk frem smilet mitt i dag! Sukkertøy rett og slett :)

Ha en videre strålende dag!

GundaM sa...

ha en fin dag med strikkinga di, fiiin fine bilda Sunny ;)

AvMeg sa...

Så gøy - du er jo kjempeflink. Tar av meg hatten for alle som strikker flere store gensere... Skulle ønske jeg hadde samme tålmodighet :) Fin torsdag til deg :)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.