søndag 25. juli 2010

Koselig dorgetur :)








Liker å være på sjøen jeg :) Kurva med god mat og drikke er bestandig med , det er liksom halle morroa ;) Mine stygge sko , er praktiske på sjøen .Det ble 1 ørret og 3 makrell :)

4 kommentarer:

Ellen sa...

Herlige sommerbilder du har tatt:)Koselig blogg også, har vært inne og sett meg litt rundt:)Mye fint altså, jeg slenger meg på som følger jeg!Ha en finfin sommerkveld!

Tuppelure sa...

Så koselig tur og fine bilder! Deilig å være på sjøen i slikt vær.

Unknown sa...

Det såg koselig ut ja!!

Og takk for hilsen hos meg, bli så glad vettu. Og føle meg faktisk litt mindre aleina på tur, hehe!
Kanskje det blir litt flærre innlegg fra turen vår og, for her har eg gratis nettilgang og guttungen ser ut te å ha funne seg ein lekekompis i nabohytta :o)

Ha det så bra så lenge og nyt sommar og sjøliv videre :o)

Unknown sa...

T=Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.